Kúpiť alebo prenajať kancelárske zariadenie?
Niekedy je to dilema ako u pána Shakespeara...
Hovoríme tu o multifunkčných kancelárskych zariadeniach. Kúpiť alebo prenajať? Byť, či nebyť?... Je to otázka pohľadu, mentality a skúsenosti jednotlivých zákazníkov. Čo je dôležité pri prenájme kopírky alebo tlačiarne?
- pri tlačiarni bez prenájmu sa môže stať, že nastane výpadok toneru alebo spotrebného materiálu, čo sa pri prenájme stať nemôže
- spotrebný materiál a náhradné diely máme vždy pripravené na sklade, takže ich vieme dodať do 24 hodín
- tlačiareň nám vie dať sama vedieť, že bude potrebovať doplniť toner - automaticky vám ho pošleme a vy ho vymeníte, keď bude treba
- v prípade technického problému s tlačiarňou do 24 hodín nastúpi technik a problém odstráni
- v prípade vážného problému garantujeme odstránenie poruchy do 3 dní, inak vám od 4. dňa poruchy dáme náhradný stroj
Výborná spolupráca a kvalitné tlačiarne
S chránenou dielňou Eurotoner spolupracujeme od roku 2015. Spoľahlivosť, ochota, kvalita. Rýchli a spoľahliví servis to je čo dostávame. Chcem vyzdvihnúť aj konkrétnu multifunkčnú kopírku, Konica Minolta bizhub C35, za výbornú cenu a hlavne cena toneru, výborný servis k tomu.
Peter Čurgali
IT Administrator / Nákup, www.silfox.sk
Svetové značky zariadení
Neviete sa rozhodnúť?
Väčšie spoločnosti uprednostňujú prenájom pred kúpou. Ale v poslednej dobe, ale aj malé a stredné spoločnosti takémuto niečomu prišli na chuť. Pochopili, že nie všetko, čo používame musíme automaticky aj vlastniť. A pravda je taká, že tieto zariadenia po 3-4 rokoch už nemajú prakticky žiadnu cenu. V krátkom videu si pozrite, čo môžete prenájmom získať. U nás vo firme to voláme „Svätý pokoj“...Nezáväzne objednajte teraz! Kliknite tu >>